PRO LEPŠÍ FUNKCI WEBOVÝCH STRÁNEK POUŽÍVÁME SOUBORY COOKIES. POKUD BUDETE NAŠE STRÁNKY NADÁLE POUŽÍVAT BEZ TOHO, ANIŽ BYSTE SI ZMĚNILI NASTAVENÍ VE VAŠEM PROHLÍŽEČI, BUDEME TO POVAŽOVAT ZA VÁŠ SOUHLAS S POUŽÍVÁNÍM COOKIES NA NAŠICH STRÁNKÁCH.

CZ SK

Gentleman Intense Eau De Toilette

Co znamená Gentleman? Pro Givenchy existuje jednoduchá odpověď: „Skutečná elegance zahrnuje to, kým jste a o koho se staráte“, Hubert de Givenchy.

Dobré mravy nejsou měnící se představou: to, co platilo včera, je platné dnes a nepochybně bude i zítra. Z tohoto pohledu je Hubert de Givenchy nadčasovým ztělesněním dokonalého gentlemana. Pod jeho vlivem značka Givenchy vždy zaujímala jemný přístup k mužskosti, rovnováze mezi silou a citlivostí. Pozoruhodně moderní vhled. Proto je čichový podpis řady Gentleman Givenchy doslova jako jemný muž: výbušné setkání jemné květiny a mohutného dřeva, symbolizující muže, který svádí svými kontrasty. Nic nemůže být víc žádoucí jako jeho jedinečný způsob jak být odvážný, asertivní a starostlivý vůči svému okolí.

Dnes Givenchy přidává do historie Gentleman úplně novou kapitolu představením toaletní vody Gentleman Givenchy Eau de Toilette Intense: úplně návykovou interpretaci květiny Iris, jako i ohromující komunikační kampaň s exkluzivní uměleckou poctou Hubertovi de Givenchy … Gentleman Givenchy opět zpochybňuje kodexy s obnoveným pocitem neúcty a elegance.

Elegantní a nadčasový flakón Gentleman Givenchy získává půlnoční modrý odstín: hluboký odstín, který evokuje tajemství a určitou ušlechtilost srdce. Tento flakón je vyzdobený barevnou gradací a je obklopený stuhou se stříbrným lokem. Stejným detailem zdobí jeho samotné balení.

S ohledem na ekologičtější přístup byl tvar jeho flakonu propracován tak, aby se dramaticky snížilo množství skla potřebného na jeho výrobu (u 60 ml verze se podařilo uspořit 16 % a u 100 ml celých 30 % skla). Krabička pochází z trvale udržitelných zdrojů a lze ji opět recyklovat.

Dřevito-květinová vůně Eau de Toilette Intense vytvořili Nathalie Lorson a Oliver Cresp, duo stojící za předcházejícími parfémy v řadě Gentleman. Opět se střetává květina Iris a odvážná dřevitá nóta. Tentokrát je však modrá květina Iris a cedrové dřevo jádrem asertivně mužské kompozice. Svěžest a závislost …

Které ingredience zvolili parfuméři pro zvýšení vjemů? Bazalka, která dodává modré Iris svoje zelené, aromatické nuance, kardamon, který pozoruhodně zvyšuje jeho živost a jas. Díky své vytříbené eleganci dává cypřiš dlouhý a svěží pocit a spojuje se s dřevitými cedrovými tóny. Cedr ale vyzařuje i mléčné aspekty, které jsou zdůrazněné teplým obklopujícím kumarinem, který zajišťuje, že kouzlo funguje.

Elegance je nadčasová

Nová kampaň nabývá ohromujícího kreativního přístupu … Nejznámější fotografický portrét Huberta de Givenchy, který byl mimochodem pořízený v roce 1975, kdy vznikl první parfém Gentleman. Portrét je jedinečný: zdá se malovaný airbrushem a šablonou, jako pouliční umělecká kompozice. Pánský duch je úplně vyjádřený v této ultramoderní poctě zakladatele domu Givenchy: jeho moderní provedení ztělesňuje elegantní a odvážné aspekty Givenchy.


    

Podobné produkty

Řídíme se zásadami o ochraně osobních údajů.